2016. szeptember 17., szombat

1635

A Surface-t az észlelt hibával elküldtem a Microsofthoz, majd egy hét múlva nagy nehezen sikerült átvennem a csomagot, amibe reményeim szerint egy új, hibátlan készüléket találtam volna. Ehelyett a kartondobozban csak a régi gépet találtam újdonsült fizikai sérülésekkel, és egy mellékelt levéllel együtt, miszerint a fizikai hiba miatt nem garanciális, így csak visszaküldeni tudták. A számomra is meglepő fizikai károsodás a következő volt: a bal felső sarkon elvált a fedőüveg és a képernyő, a fém kereten feszegetés nyomai, két szellőzőnyílásba szorosan befűzött nejlonfonal, a ház enyhe görbülete. Na, ez sem szállítás közben sérült meg így - gondolom én. Már az első pillanattól kezdve arra gyanakodtam, hogy valamilyen oknál fogva a szervízesek nem akartak foglalkozni egy ilyen nehezen tesztelhető panasszal, megkönnyítették a helyzetüket. Rövid megbotránkozás után felvettem a kapcsolatot a Microsoft ügyfélszolgálatával, és elküldtem nekik egy videót, amit puszta véletlenségből csináltam az eredeti hibáról, és látszik rajta a képernyő sértetlensége, illetve a jelen állapotról készített fotókat. Készségesen segítettek, egy offline csapat vette át az ügyemet, amin több, mint két hétig dolgoztak, többször felvéve a kapcsolatot az érintett szervízzel. Végül annyi derült ki, hogy ők sem értik, hogy mi történhetett (én még mindig ugyanarra gyanakszom, de ezt ők nyilván nem ismerhetik be), de minden esetre vállalnak egy garancián kívüli ingyenes cserét... Igazán nem panaszkodhatok, ennél többet nem várhatok tőlük, de azért kicsit fáradalmas, hogy már harmadjára kell küldözgetnem ezt a cuccot oda-vissza (viszonylag sok szervezkedés árán), hogy legyen egy rohadt, működő számítógépem.


Dóri, egy évfolyamtársam, Kísérletes sejtélettan előadáson ceruzavégre kaptam. A fénykép sajnos elég gyenge minőségű, de a semminél jobb.

Nincsenek megjegyzések: